Методоб’єднання вчителів гуманітарного циклу Нижньоторгаївської ЗОШ
[ Викачати з сервера (1000.3 Kb)
]
| 06.02.2015, 21:28 |
Педагогічне кредо : спочатку полюби, а потім навчи !
« Золоті правила» вчителів МО гуманітарного циклу
. Дитина – це найвища цінність.
. Любіть те, що робите.
. Розумійте дітей, як своїх.
. Постійно шукайте в дитині багатство її душі.
. Пам‘ятайте : ввічливість виховується тільки ввічливістю.
. Будь сонцем, яке випромінює людське тепло.
Завдання МО на навчальний рік
. Постійно працювати над підвищенням професійної майстерності
. Працювати над засвоєнням та викоричстанням раціональних методів та прийомів навчання і вихоання школярів
. Працювати над самореалізацією вчителя на уроці
. Вивчати ППД учителів шкіл району, області
. Підвищувати рівень інтелектуального, соціального, духовного розвитку особистості дитини з урахуванням його індивідуальних особистостей
. Розвивати творчі здібності учнів
. Підвищувати рівень грамотності письма та мови учнів
. Виготовляти наглядний, дидактичний матеріал
Робота над проблемою
Проблема району
Інтердисциплінарний підхід як механізм розвитку мобільності педагога
Інтеграція- процес пристосування й об’єднання розрізнених елементів у єдине ціле при умові їх цільової та функціональної однотипності
Мета інтегрованих уроків
формування цілісного світогляду про навколишній світ, активізація пізнавальної діяльності;
підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу;
створення творчої атмосфери;
виявлення здібностей учнів та їх особливостей;
формування навичок самостійної роботи школярів з дод . літературою, схемами,таблицями;
підвищення інтересу до матеріалу, що вивчається;
Реалізація розвивально- виховної функції навчання
Проблема МО
Удосконалення прцесу навчання та виховання, спрямованого на розвиток особистості учня шляхом використання інтегрованого навчання
У МО вчителів гуманітарного циклу налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки: спільна розробка уроків, свят, планування роботи, взаємовідвідування уроків, взаємоперевірка зошитів, обговорення відкритих уроів, заходів, розповіді про вивчення ППД.
Методичні принципи інтегрованих уроків
. Опора на знання багатьох предметів.
. Взаємозв’язок у змісті окремих дисциплін.
. Зближення однорідних предметів.
. Розвиток загальних рис для ряду предметів.
|
Категорія: Мої файли | Додав: Олена
|
Переглядів: 388 | Завантажень: 14
| Рейтинг: 4.7/3 |