Мета: залучати учнів до КТС, виховувати повагу до професії вчителя, розвивати творчі здібності школярів.
Обладнання: святково прикрашена зала; на стінах - плакати з привітаннями.
Хід свята
Вед.1Учитель,учитель,учитель…
Це дар це хвала,це талант!
З вас кожен у подумках лірик,
З вас кожен в душі музикант.
Ви вмієте грати на струнах ,
Ви вмієте серцем співать ,
І те ,що дано вам від Бога,
Ви прагнули учням віддать.
Вед 2 бо вчитель завжди розуміє ,
Бо вчитель завжди всіх навчить.
І в скруті він все ж таки мріє ,
Як кращим життя це зробить.
Вед 3 Таланти,таланти ,таланти…
Шукають серед вчителів.
І скажемо всім: «Нумо, гляньте,
Плід вашої праці _це ми!»
Вед 4 Тому і хочем нагадати відому істину буття,
Що вчитель, то як рідна мати,
Його урок - на все життя.
Вед. 1 Добрі наші вчителі!
Вед. 2 Вельмишановні педагоги!
Вед. 3 Ви такі талановиті, уперті, невгамовні.
Вед. 4 Завжди такі різні.
Вед.1 То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки і з довірливою посмішкою призначаєте день перездач.
Вед. 2 То суворо і твердо виставляєте всьому класу оцінки, докірливо питаючи себе : « Чому ж у всіх дванадцять?»
Вед. 3 А якими лагідними та підбадьорюючими словами на виховній годині ви намагаєтесь підняти успішність в класі!
Вед .4 Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.
Вед.1 А зараз послухайте вірш « Три заповіді вчителя » у виконанні учнів молодших класів.
Вед. 2 А зараз, шановні вчителі, ми дізнаємось, що про вас думають учні.
Думки дітей про вчителів
• Вони - такі, як і ми, тільки за плечима трішки більше забутої радості.
• Вони високі і можуть дістати книгу з верхньої полиці.
• Вони сильні і можуть підняти нас на руки.
• Одного разу вони обов’язково зрозуміють, що кращих від нас немає.
• У них є принципи.
• Вони розумні і вміють не знаходити шпаргалки.д
• Вони віддають нам свої найцікавіші книги.
• Вони відгадують наші мрії.
• Вони знають і навіть можуть пояснити, що будь-яка людина добра.
• Вони прощають нас навіть тоді, коли ми не прощаємо.
• Коли вони кажуть : « Я вас люблю », здається, що ми справді існуємо.
• Вони ховають очі, коли не можуть сказати правди.
• Вони думають, що є речі, які ми ніколи не зрозуміємо, і саме тому ми розуміємо.
• У них з очей течуть сльози, коли дме вітер або коли щось ненароком потрапить в око.
• Вони пам’ятають про нас зовсім не те, що ми – про себе.
• Вони роблять вигляд, що їм подобається Свято першого дзвоника
• Вони думають не тільки про школу.
• У глибині душі вони вміють прогулювати уроки.
• Вони не помічають наших підфарбованих губ.
• Вони розповідають нам казки.
• Вони слухають, коли ми кажемо їм ׃ « Послухайте! » .
• Коли ми йдемо, вони залишаються.
• Коли ми згадуємо минуле, ми думаємо про них.
• Вони краще за нас знають, що рано чи пізно ми до них повернемося. те
А зараз пісня « Ми будем вдячні вам ».
Вед.3
Вічні теми…
Давні теореми…
Сива пам’ять і космічний вік…
Ти – учитель.
Ти сіяч не дремний
І невтомний мудрий садівник.
Знаєш ти предивні таємниці ,
Розум твій розпалює вогонь.
Журавлі, лелеки і синиці
Воду п׳ють у тебе із долонь.
Лікар ти, котрий лікує душі
І до сонця повертає всіх,
Капітан – у морі, а на суші –
Ти наставник юних, молодих.
Вед. 4
Ти коваль, поет і будівничий,
Добротворець і дозорець ти.
До дітей тебе веде і кличе
Світлий образ нашої мети.
А в дорозі – люди знамениті,
Кожний з них – кровиночка твоя…
Не згасає й світиться у світі
Пісня, хліб і вчителя ім’я .
Учні 5 класу познайомлять вас, дорогі вчителі, з цікавинками зі шкільного життя.
Вед.1
Як не було б у нас учителя,
Не було б тоді, напевне,
Ні поета, ні мислителя,
Ні Шекспіра, ні Коперника,
І понині би, напевне,
Як би не було б у нас учителя,
Невідкритими залишились
Дальні береги Америки.
Тепер послухайте частівки у виконанні дівчаток 7 класу.
Міні- сценки 11 класу.
Вед. 2 Ви вчите дітей бути розумними, дотепними, творчими. Вони використовують набуті знання з користю для себе. Хоча іноді не помічають помилок. Зараз послухайте уривки учнівських творів.
Вед. 3 Вітаємо, Вас, шановні ветерани педагогічної праці. Цей вірш і пісня для Вас.
Нам хочеться дуже багато сказати, але пора вже танцювати.
Вед.4 Для вас танцюють дівчата 8-9 класів.
Вед. 1 Давно розпочався шкільний рік. A разом з ним – класні та домашні роботи, важливі контрольні, самостійні – тобто серйозний, як кажуть наші любі вчителі, навчально-виховний процес.
Вед.2 А так хочеться іноді трошки розважитися самим, та вас, шановні вчителі, повеселити добрим жартом.
Вед. 3 А зараз послухайте веселі гуморески у виконанні Солоненка Дмитра.
Вед. 4 Послухайте веселу абетку.
Вед.1 Так хочеться подарувати вам долі світлої.
Вед. 2 Ангела-спасителя.
Вед. 3 Мрії блакитної.
Вед. 4 Надії на краще.
Вед. 1 Любові неземної.
Вед. 2 Краси золотої.
Вед. 3 Та багато побажань і сердечних вітань.
Вед. 4 Тож прийміть їх на свою адресу.
Виступ Долі, Мрії, Ангела, Надії, Любові, Краси і Побажання.
Фінальна пісня «А ми бажаєм Вам добра»
Використана література
1.«Традиційні шкільні свята»збірка сценаріїв, Х. Ш.ранок,2002
2 .Журнал «Все для вчителя»2004
3. Журнал «Позакласний час»2011
4. Журнал «Випускний бал» 2006
Вчителю присвячується…
Сценарій шкільного свята,
присвяченого Дню вчителя
у Нижньоторгаївській ЗОШ І – ІІІ ступ
вчитель І категорії Пятковська О. М.,
класний керівник 11 класу
hgh
З Днем Вчителя! ! !
Шановні техпрацівники школи!!
Вітаємо вас також з Днем Учителя і запрошуємо на святкову лінійку, вогник, присвячені цьому святу 30.09.2011 о 8.30, 11.30.
Учні школи.
|