Конспект інтерактивного уроку
німецької мови
Тема : Німецькомовні країни. Розвиток монологічного мовлення
Цілі :
Практичні: закріпити вживання лексичних одиниць теми; вчити висловлювати свою думку; узагальнити та розширити знання учнів про німецькомовні країни, тренувати у відтворенні прочитаного та прослуханого;
Освітні : розширити філологічний кругозір;
Розвиваючі: розвивати навички підготовленого та непідготовленого усного мовлення, навички аудіювання, комунікативні навички, мовленнєву реакцію та уяву учнів в умовах партнерської роботи.
Виховні: виховувати інтерес до предмету, повагу до традицій німецькомовних країн.
Обладнання уроку: карта Німеччини, карта Європи, малюнки, опорні схеми, набір кольорових карток, листок оцінювання, магнітофон, фотографії, таблиці, роздатковий матеріал.
Тип уроку : Чисто мовленнєвий урок
Хід уроку
І. Початок уроку
1. Організація класу
2. Мовленнєва розминка
а) Wo spricht man Deutsch? Wozu lernen wir Deutsch? Ist es wichtig? Ist es interessant?
b) Der erste Eindruck ist der beste
Мозковий штурм. Пояснити зміст прислів’я , висловивши свою думку.
3.Фонетична зарядка
Das Gedicht von H. Heine "Deutschland. Ein Wintermärchen"
Im traurigen Monat November war's,
Die Tage wurden trüber,
Der Wind riß von den Bäumen das Laub,
Da reist ich nach Deutschland hinüber.
Und als ich an die Grenze kam,
Da fühlt ich ein stärkeres Klopfen
In meiner Brust, ich glaube sogar
Die Augen begunnen zu tropfen.
Und als ich die deutsche Sprache vernahm,
Da ward mir seltsam zumute;
Ich meinte nicht anders, als ob das Herz
Recht angenehm verblute.
ІІ. Основна частина уроку
4.Повідомлення теми уроку. Очікувані результати
Ich will…
Ich möchte…
Ich denke…
5.Обговорення проблеми в загальному колі
Wir sind gute Geographen
Länder
A) Landschaftlich schönes Land mit vielen bewaldeten Bergen, blauen Seen, malerischen Städten und Dörfern; neutrales Land. ( Österreich)
B) Staat der „ewigen Neutralität“, Sitz vieler internationaler Organisationen, „kleiner Gigant“, Land der Berge und der Seen. ( Schweiz)
C) Heimat, meine Trauer, Land im Dämmerschein…
( Deutschland) (J.R.Becher)
Länder : Hauptstädte:
Die BRD Wien
Österreich Bern
Luxemburg Vaduz
Die Schweiz Luxemburg
Lichtenstein Berlin
6.Ажурна пилка
Домашні групи: Deutschland, Österreich, Schweiz
Rot rot
blau gelb rot rot
Експертні групи:
7.Незакінчені речення
Wien ist…
Österreich besteht aus…
Das Miniaturland heißt…
Berlin hat viele…
Nicht weit vom Alexanderplatz ist…
Auf der Museumsinsel befinden sich…
8.Пауза для релаксації
Musikstück von L. Van Beethoven „Mondscheinsonate“
9.Аудіювання
Über Deutschland, Österreich und die Schweiz haben wir vieles erfahren. Und noch gibt es zwei kleine Staaten, wo man deutsch spricht. Hört kleine Information über diese Staaten zu!
Виконання завдання після прослухування
Ergänzt die Tabelle!
Staat Grenze Gründung Fläche Bevölkerung Sprache Hauptstadt
Liechtenstein
Luxemburg
10.Дерево рішень
Test „ Die Schweiz“
1) Die Schweiz befindet sich in den Alpen im Herzen Europas und grenzt an:
a) Deutschland
b) Russland
c) Italien
d) Frankreich
e) Slowenien
2) Die Schweizer sprechen vier Landsprachen: Deutsch,
a) Lateinisch
b) Rätoromanisch
c) Französisch
d) Englisch
e) Italienisch
f) Polnisch
3) Die Hauptstadt der Schweiz ist…
a) Zürich
b) Genf
c) Bern
4) Die Republik Schweiz besteht aus den…
a) Bundesländern
b) Bezirken
c) Kantonen
5) Die Schweiz ist durch Käse, ……..weltbekannt.
a) Autos
b) Uhren
c) Schiffe
d) Bücher
e) Banken
f) Schokolade
ІІІ. Заключна частина уроку
11. Мікрофон
12. Підведення підсумку уроку. Аналіз очікуваних результатів.
13. Домашнє завдання
Скласти анкету по темі «Німецькомовні країни»
Високий та достатній рівень : 8- 10
Середній рівень : 5 – 7
Початковий рівень : індивідуальні картки
|