Головна » Статті » Мої статті

Мотивація

                                     Мотивація

«Асоціативний ланцюжок», 7 клас, тема «Література проти війни»

На дошці посередині написано слово «Війна». Діти, які асоціації виникають у вас у зв‘язку з цим страшним словом? Діти по черзі підходять до дошки і пишуть власні асоціації: смерть, горе, сльози, розлука, дим, пожежа, вибухи, руйнація. На основі ланцюжка підводжу учнів до вивчення великої теми.

«Незакінчене речення», 8 клас, вивчення роману Сервантеса « Дон Кіхот».

«Світові потрібні донкіхоти, бо…»

«Дон Кіхот – це …»

« Я б на місці Дон Кіхота…»

   «Літературна вітальня»

Зовнішнє стимулювання через зацікавлення літературою шляхом залучення до позакласних заходів повинне перетворитися на внутрішній стимул учнів.

Двічі на місяць гостинно відчиняє двері літературна вітальня нашої школи. Тут панує доброзичлива атмосфера, звучить класична музика, прекрасні вірші. Учні мають можливість обговорити цікаві теми, висловити власні думки, декламувати вірші, слухати їх,  переглянути цікавий фільм. Результатом роботи вітальні стали заходи, проведені для учнів школи : « Все начинается с любви», « Любовь»(інсценізація літературних творів), « Армії присвячується»( урок героїзму), зустріч з воїнами- афганцями.

                             

 

Категорія: Мої статті | Додав: Олена (30.03.2015)
Переглядів: 201 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar