Головна » Статті » Мої статті |
У категорії матеріалів: 46 Показано матеріалів: 41-46 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Спонукати учнів до аналізу способу життя свого та своєї родини, викликати бажання вести здоровий спосіб життя. |
навчити учнів робити узагальнення та висновки з вивченого, удосконалювати навички роботи з текстом, активізувати думки учнів ; |
Мета:св..літ-ра:на прикладі балади «Вільшаний король» ознайомити учнів з творчістю німецького поета Й. В. Гете;поглибити знання про жанр балади; проаналізувати особливості композиції, образної системи поетичної мови твору;розвивати навички порівняльного аналізу творів , виразного читання,абстрактного та логічного мислення,виховувати оптимізм світосприйняття,гармонійного ставлення до природи і світу |
ознайомити учнів з основними відомостями про життя російського поета С. О. Єсеніна, «співця російської природи», проаналізувати вірш « Біла береза», порівняти оригінал з художнім перекладом В. Сосюри, закріпити поняття « вірш», «тема», « ідея», «епітет», «метафора», « пейзаж»;
Розвивальна :розвивати аналітичні навички, навички компаративного аналізу, виразної декламації віршів;
Виховна: виховувати естетичні смаки, любов до природи. |
залучати учнів до КТС, виховувати повагу до професії вчителя, розвивати творчі здібності школярів. |
Остап і Андрій : два брати, дві долі (порівняльна характеристика образів Остапа та Андрія за твором М. В. Гоголя «Тарас Бульба») |